Ad
Koelle Zooextremecorals.de WhitecoralsFauna Marin GmbHAmino Organic Tropic Marin

Press release: The new Armatus XD series - Xtra Deep

The Aqua Medic Armatus has been well known for some time. It is a frameless marine water complete aquarium with a cabinet filter system. For people with more space requirements, the Armatus XD (xtra deep) variant is now coming onto the market. At 65 cm, it has considerably more depth than the normal one, which has a depth of 50 cm. The 150 cm system now has 575 litres of water volume.



How do you like this article?

Info

Author

robertbaur

Bookmark

Comments

Comments (2)

Write comment

Topics

Similar articles

Ad
Koelle Zoo

Comments To the top


Knogger on 13.05.20#1
Hallo Ihr Lieben,

ich kann nur Sagen das diese Becken gut ausgestattet sind. Ich habe jetzt, nach Becken Wechsel (altes undicht), ein Armatus 375 XD. Einziges Manko ist der Osmose Tank von 10 L. Da komme ich max 3 Tage mit hin bis der leer ist. Aber für das Problem habe ich Atlantix-Solution kontaktiert um mir einen größerer speziell angefertigten Osmose Tank herzustellen.

Viele Grüße
Kai
robertbaur on 14.05.20#2
Hallo Kai :-)
Ja ich finde die Tanks von Aquamedic auch ganz ok, das xd hat halt echt den entscheidenden Vorteil der Tiefe von 65 zu 50 cm. Unseres wird uns zu klein aber vor Herbst können wir nicht an ein Update denken.
Und ja Atlantix Solution macht wunderbare Osmoseboxen. Ich möchte meinen nicht mehr missen.
Lieben Gruß Robert

Please register

In order to be able to write something yourself, you must register in advance.




Ad
Aqua Medic LED